Jobbiga tider.

Fick mig en ordentlig sovmorgon - riktigt skönt! Gjorde bananpannkakor till frulle, sitter aldrig fel. Det blir så sjukt gott. Nu har jag placerat arslet i soffan med datorn. Måste få tag i pluggeriet. Det går ju sådär. Även fast jag sov riktigt gott så känner jag mig seg? Lite ont i huvudet och allmänt degig. Fun! Vill komma igång med det här nu, sen blir det promenad. Skönt!

Det blir en lugn hemmakväll. I kväll ska vi äta god mat och bara mysa. Se på Eurovision och äta snacks hoho. Ska komma igång med svenskarapporten nu. Det är riktigt svårt och då blir det jobbigare att komma igång med det. Hate it! Men, det måste göras.

Skriver senare, xx ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0