I want you to stay.

Idag har det varit en bra dag. Skolan rulla på snabbt, skönt! Promenerade som sagt till skolan. Fan vad skönt det är, med bra musik i öronen och vara i sin egna värld. Ska köra stenhårt nu med LCHF, åker till Turkiet om 14 dagar (vart tar dagarna vägen?!?!) och sist jag körde det noggrant och ordentligt gick jag ner 4kg på två veckor, woop. Hoppas på att kunna göra det nu också. Imorgon ska jag ha som mål att komma ut o springa efter skolan.

Jag gjorde iordning en stor sallad till kvällsmat, till det blev det inlindad kyckling i bacon. Det var riktigt gott och uppskattades av mamma o pappa. Vi satte oss i soffan och myste framför ''Nugammalt'' - fan vilka roliga grabbar! Jag gjorde mig en stor kopp te och ba satt o mööös.
 

Molly var självklart med i soffan och gosa.
Världens finaste gamla tant, fyller hela 8 år i sommar.
Min älskling! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0