Gray morning.

Tisdag - två lektioner. Stannade hemma från den första, Historia. Vi arbetar bara med rester o så ändå. Börjar inte personlig försäljning förrän 13:25, sweet! Har ätit frukost, bananpannkakor och bacon. Har kollat på nyheterna. Ska göra mig en kopp kaffe så ja piggnar till nu. Känner mig så seg men när jag la mig i sängen för o somna om så gick inte det. Äkta mig.. Har inte känt mig utvilad på länge? Fastän vi varit lediga i fyra dagar! Hm. Aja.

Nu blir det en kopp kaffe som sagt och sen ska jag lägga mig i ett bad. Skönt o vara uppe tidigt ändå. Ska se till att få plugg gjortockså. Har lite i personlig försäljning som ska fixas innan jag åker dit. Hoppas det inte börjar regna så jag kan promenera till kungsgård.

HAVE A GOOD DAY, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0