Bananapancake.

Frukost - Check! Mh, det var så gott. Så värt o knalla bort nyvaken o dan till affären haha. Det är sååå lätt och nyttigt! Det är ju LCHF recept. Passar mig perfekt. Jag använde mig endast två ägg, en banan och lite mjölk. Till det tog jag hallonsylt. Mh, mums! Längtar till sommaren då man kan äta med fräscha bär till och grädde ute på balkongen. Dör, vilken känsla. 

Nu sitter jag i soffan med en kopp kaffe. Lovely. Noel är iväg hos en kompis. Hoppas han stannar där, länge! Jag väntar på att ''Kourtney & Kim i New York'' ska börja. Love those girls! Efter det ska jag ta tag i mig själv o städa lite. Good!

Bilder från google.se, så här ska min frukost se ut hela sommaren haha.

Kommentarer
Postat av: Stina

Det är inte alls LCHF.. Det är massor med kolhydrater i bananer :)

2013-05-05 @ 15:54:56
URL: http://Http://stinaaman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0