Balcony ☀

Godmorgon!
Så jävla skönt att vakna när man själv känner för det. Sov ut ordentligt, gick upp vid 11 någon gång.. Idag är det fredag wopwoop! Jobbar kväll och imorgon 7-12. Då har jag tvättstugan vid 16, så då ska jag tvätta och storstäda rummet! Har inte gjort det även fast jag skrivit att jag ska/vill göra det heh... Är ensam hemma imorgon. Mamma, pappa och bröderna åker iväg tidigt till skarasommarland. Skönt! Då kan jag städa och fixa i lugn & ro.

Nu har jag tappat upp ett bad. Ska lägga mig och filosofera en stund. Älskar att börja sent så man slipper stressa! Har tänkt att göra mig lite "fredags fin". Kanske kommer upp något mer sen.

 

Kaffe och cigarett på balkongen i lugn & ro.


Kommentarer
Postat av: Stina

Men gerej :) äckligt det ser ut...

2013-07-13 @ 20:14:43
URL: http://stinaaman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0