8/7

Idag så åkte hela familjen ut till vånga för att kolla på ett hus. Det var alltså "överraskningen". Men det blev inget. Det kändes inte rätt för mamma och pappa och så var det konstigt byggt med rummen. Tyvärr! För annars var det riktigt fint!

När vi kom hem därifrån åkte jag och jobba, 16-21. Nu är jag hemma och har ätit sjukt god mat. Ska strax lägga mig i ett bad och sedan gå och sova. Ska försöka komma i säng till 23. Det ska jag nog klara av haha! Imorgon jobbar jag 7-12, så då vill jag åka iväg och bada då det ska bli varmt och fint väder. Hoppas!

 

Mycket matbilder nu haha. Men detta var riktigt gott! Helt underbart att komma hem till färdiglagad mat! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0