French Bullhuahua..

... is my new crush!
Jag kollade runt på blocket på franskbulldog. Älskar den rasen och tycker att de är sååå fina. Då fann jag en annons om en blandras, Chihuahua/Fransk bulldog. Det är säkert många nu som sitter med ögon brynen upp till hårfästet och hakan ner i marken. Men jag har fastnat för den här rasen. Har googlat runt och den är väldigt poppulär i USA. Raserna kompleterar verkligen varandra. De blir perfekta. De går under namnen French Bullhuahua och Mexican Frenchie. Hittade mer bilder när jag sökte på det sistnämnda. Åh, blir bara mer och mer sugen...

Tanken slog mig att para ebba med en liten fralla när det är dags. Vem vet..? 




Kommentarer
Postat av: amanda

usch va fult.. stackars hundar....

2013-01-06 @ 19:14:52
URL: http://amandajulia.devote.se
Postat av: Juliette Tapper

Också intresserad av den blandrasen! Hör av dej om det blir nåt :D

2017-02-07 @ 21:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0