8 januari.

Dagarna går snuskigt fort, holymoly...

Hej!
Idag så gick jag upp halv åtta (!!!) för att hjälpa iväg Noel till skolan. Jag följde honom då och tog med mig hundarna och tog dom på en sväng. När jag kom in så gick vi in o la oss i min säng igen - så jävla underbart o få somna om! Sen gick vi upp runt 12 o tog ännu en sväng. Åt sedan en efterlängtad frukost! Ringde chefen än en gång, vilken svår människa o få tag på haha! Men fick lämna ett meddelande på telefonen. Har tänkt o mejla henne imorgon också.

Idag så har jag mejlat iväg mitt CV och personliga brev till 13 olika restauranger/barer. Har jobbat på ålderdomshem två somrar i rad och även hoppat in extra där under hösten/vintern. Så jag känner att jag vill prova på någonting nytt! Nu är det bara hålla tummarna att man får svar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0