7 Januari.

Idag så kom jag upp till elva! Det var ju bra. Och idag var det den stora dagen, jag ringde till enhetschefen på Hagaborg. Men fick inget svar. Ringde flera gånger. Buhu, jag som äntligen skaffat mod till o ringa haha. Ska ringa imorgon också.

Nu ropade mor min precis att maten är klar. Lovely. Efter maten ska jag nog gå ner till affären och köpa mig en liiiten påse godis. Mh! Det va länge sen. Känner mig så slapp o seg, ser ändå fram emot att skolan kommer igång så man får igång vardagen. Får lite rutiner, woho. Kommer ångra att jag skrivit det där sen men aja haha..

molly förut med sin ninakanin. min gosis! ♥

Kommentarer
Postat av: Stina

Tänker alltid likadant "få in rutiner.." sen när man väl har dom där rutinerna så är det ju så BORING!!

2013-01-08 @ 12:52:09
URL: http://stinaaman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0