Svävar på moln.

Ville ba kika in o skriva lite.

Ligger nu i min säng. Har jobbat idag 12-20:30. Ska jobba imorgon också 16-21. Fett jävla underbart. Känns så sjukt bra. Trivs som fisken i vattnet med både brukare och personal. Det kan inte bli bättre!

Ska se till att få mer tider nu också. Åker till Alanya 27 maj - 3 juni. Kommer komma hem perfekt till studenten, brun och fin. DÖR. Är så jävla high on life just nu. Ska åka med mammas kusin (även min gudmor och ''moster'' hihi) + fler. Min syssling Alice som är ett år yngre än mig ska med. Så det kommer bli helt jävla perfekt. Sol och värme. Det är verkligen en morot, till både plugg och träning.

Har världens lyckorus i kroppen och ville bara skriva av mig lite hihi. Ska skriva mer imorgon. Det var ju ett tag sen sist.
GODNATT, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0