Persian pussycat.



Har fått en dille på katter. Hur söt kattunge?!!? Hittade bilden på blocket. Det är en perser. Tycker de är så himla sötaaa. Min pappa är allergisk mot katter. Annars hade vi skaffat en för länge sen för mamma är kattgalen. Oh, kissen ovan här är ju så gudomligt jävla söt. Sökte på perser som fullvuxna också och de är ju riktigt söta. Vill ha mig en kisse..

Såg att Kim Kardashian hade en persisk katt. Den var helvit och hette Mercy. Hon var såå söt. Därifrån jag fått dillen meheh. Men den är tydligen död nu efter fyra månader. Hah.. Stackars katt. Men kanske inte så konstigt när hon har med sig kattungen på stan och slänger med den? Hos mig skulle kissen ha det sååå bra. Mys. Kanske blir när jag flyttar hemifrån? Slipper jag pappa också, hahah närå.

Kommentarer
Postat av: maja alshorn (eey)

haha jag dör vad söt!! Kim kastar ju runt sin kisse hela tiden ju haha!

Svar: HAHAH! Jaa, såg det på bilder när jag sökte. Stackars kissen!!! 😔
Josefin Åman

2013-12-12 @ 18:03:35
URL: http://eey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0