What a perfect day.

Idag mötte jag upp Jennifer på stan, vi köpte med oss sallad från Paus och gick upp till familjen Femerström. Det blev mycket gos och mys med Julian. Min finaste ♥ Sen var vi barnvakt åt korven när de åkte iväg till huset. Så mys. När de kom tillbaka så kom vi tjejer på att gå ut o äta, lite girltime. Vi gick till någon kinaresturang och satte oss. Hade det så himla mysigt och älskar att prata med dessa chicks. Kan verkligen prata om aaallt! Jag stannade kvar en längre stund och matade Julian med flaskan. Finns det något mysigare?! Vi såg på film, någon action med Taylor Lautner. EHHH! Vilken jävla grabb. Lite sugen man blev på honom då. Mums. Hoppas jag får drömma om honom lite inatt, buhu....

Imorgon så ska jag träffa min saknade bästis på stan. Yey! Vi ska gå runt och kolla lite. Ska även vara barnvakt åt Julian då så han får hänga med. Mys! 


Dröm sött......
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0