Utgång 25/12



Hello!
Blev en utgång igår. Jag tog med mig Jennifer till Bästis som var hos Julia! Hah.. Vi hade sjukt jävla roligt. Förfesta hemma hos Julia och drog till Maneza innan Hugo. Väl inne på Hugo var det väl inte lika roligt. Jävligt mycket folk. Men stannade till stängning så något måste ju varit kul haha?

Nu har jag badat och ätit lite. Känner mig som en påse skit. USCH! Var inte i säng förrän kl fem för jag bestämt skulle ha Max, som jag inte åt sen ändå?! Lol.. Ska försöka rycka upp mig. Ska ju vara på Lager157 vid kl 12 och 16:30 ska jag vara på hemtjänsten till 21:30. Kill me. Ville verkligen bara ligga kvar i sängen förut.....

 Have a good one!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0