Nightie nightie.

Gick upp till Nicole, Maxi och Olivia förut. Det bjöds på pannkakor med smält choklad, jordgubbssylt och grädde. Eh, yummie! Vi såg Kardashian och sen gjorde popcorn. Så himla mys! Huliganen Maxi ville bara busa och leva rövare haha. Ingen lugn stund där inte. Så det blev väldigt mycket bus och skratt. Goding! 

Nu ligger jag i min säng och ska sova. Trött som snus hoho. Jobb imorgon då, 7-13. Känns sådär just nu men det blir bra när jag väl kommer dit, och har jobbat klart haha. Skönt o komma hemifrån. Glada klubben här.. Bäst att sova nu så jag så jag inte skriver något dumt. 

Godnatt! 


Bjuder på en sjukt söt bild på huliganen. Sötaste Maxi, ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0