MOLLYRUSTAS.SE



En tjej som jag börjat följa är Molly Rustas. Så galet snygg tjej. Inspiration till max! Hon har varit runt i USA på språkskola. Liiite sugen man blir på att dra dit då. Vilka bilder! Jag vill också resa runt och se världen. Just nu känner jag mig så tråkig. Går omkring här hemma. Det är ju så gott som samma visa varje dag. Skönt att komma härifrån en längre tid och se sig omkring. It will happend...




Hennes kropp är to die for och hon lägger ofta ut träningsbilder och skriver om det på sin blogg. I love. Det är sånt jag behöver när I'm feeling down. Det får mig att bli motiverad! 

Klart jag tänker på vad jag äter nu och så, försöker röra på mig så mycket jag kan. Inte så att jag skiter i det. Men har inte tagit tag i det direkt. Men januari, nytt år, mitt år. Längtar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0