Första advent.



Nu har jag verkligen julkänsla. Det enda som saknas är snön, men gör inget om det dröjer ett tag till hehe. Mamma och jag var och handlade lite förut. Köpte nya fina påslakan, prydnadskuddar och en julstjärna. Har satt upp jätte söta gardiner också. Ihh. Love my room! Vi har haft tvättstugan nu på eftermiddagen så har tvättat det nya och bäddat rent. Ser fram emot och lägga mig.

Men innan det ska jag bada, raka mig och smörja in mig. Mh! Den känslan i en renbäddad säng... Mycket bra på tvn ikväll. Myssöndag. Men det kommer inte bli allt för sent ikväll, för imorgon ska jag jobba på Lager157 kl 12-17. Skön tid. Efter jobbet så blir det att åka in till stan snabbt som sjutton för att följa med fina kusin Maja på DeGeers öppethus. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0