Andra december.

Sov som en prinsessa. Det var nästintill omöjligt att gå upp.. Men jag klarade det! Har varit ute med hundarna och snart ätit upp min frukost. Ska göra mig iordning och sen bege mig mot bussen för ett femtimmarspass på Lager157, wopwoop! Den här veckan är det full rulle. Jobb så gott som varje dag. Helgen ser ut att vara lugn dock, då blir det en fet återhämtning och ta hand om mig själv. ♥

Idag hoppas jag på att få ett sms från 3 att jag kan hämta min Iphone. Det är exakt sju dagar sen. Skulle bli så jävla glad då. Hatar att inte kunna vara social på fb och instagram när jag vill haha. Eller att blogga! I miss that. Men bara för att kommer den säkert komma i slutet av veckan ha ha....

Have a good one!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0