Weird weather.

Åt en riktig god frukost. Och en kopp kaffe på det framför tvn efter jag var ute med hundarna. Och det behövdes, för när jag var ute med hundarna på morgonkissen så träffade vi ett riktigt pucko med en liten hund, jag ba "kan dom hälsa?". Och precis då när jag släppte på Ebbas koppel så ställer sig hunden på bakbenen och skäller som en idiot. Den visade tänderna också. Jag sket ner mig. Och det värsta var att han inte sa åt sin hund. Den var väldigt aggressiv. Då ska man korrigera direkt. Ebba började skälla också och då sa jag självklart åt henne. ÅH, blir så jävla irriterad. Även fast hunden är i storlek som en råtta så måste man nypa till den och fostra den. Men inte alla som fattar det tydligen. Så från och med nu om vi möter den där hunden så är det kort koppel som gäller. Den verkar ju livsfarlig!

Nu ligger jag i soffan och kollar på tv. Ska spela lite sims snart med lillebror hiho. Vädret är så lustigt. Det regnade nyss fast solen skiner? Hm.. Men en promenad blir det senare iallafall! Nämner det än en gång, älskar att vara ledig!

 

Molly är så jävla gosig, I love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0