My sweet home.

Fan vad jag blev trött efter lunchen haha. Kämpade på med de sista brukarna och sen ringde jag faktiskt pappa och åkte hem med honom. Smidigt och riktigt skönt! Har tänkt att ta ut hundarna på en långis istället. Det behöver dom! ❤ Vi får se om det blir det eller om jag, pappa, Noel & hundarna åker och kvällsbadar istället. Men det är tveksamt. Tror det blir det förstnämnda.

Blir en lugn uppesittarkväll. Wiho! Imorgon jobbar jag 11-16. Konstig tid men det funkar, skönt o få sova några extra timmar. Mamma slutar vid 21 och Liam är iväg på konsert i Stockholm och kommer hem inatt. Skönt. Men längtar efter min mami. När hon kommer blir det tvmys! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0