Lördag.

Nu har jag varit hemma en bra stund. Riktigt skönt. När jag kom hem spelade jag lite sims haha. Har bara slappat. Är så jävla trött. Vill sova en stund men borde inte göra det då jag ska upp halv sex imorgon och köra delad tur. Det känner jag verkligen inte för. Men på måndag kör jag 16-21 så det blir skönt med en fet sovmorgon. Välbehövligt!

Pappa lagade hemmagjorda hamburgare. Mums! Känns verkligen inte som helg. Saknar den där "helgkänslan". Men det blir väl så när det enda man gör är att jobba. Känner mig inte alls på topp. Vet inte vad det är med mig. Känner mig känslomässigt ostabil. Not fun. Aja.. Nu ligger jag iallafall i min säng med radion på och har tänkt att vila en timme. Sen blir det att bada och kanske kolla lite på tv. Sen sova igen. Just nu känns ingenting roligt.

 

Riktigt god hamburgare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0