Late breakfast.

Godmorgon!
Jag sov ut till tjugo i elva. Perfect! För 11:05 börjar mitt och mammas nya favorit program, The real housewives of Beverly Hills. Underhållning på hög nivå. Så jävla kul. Det slutar om fem minuter och då har jag tänkt att lägga mig i ett bad och sen göra mig iordning för jobbet. Har tänkt att gå dit idag.

Sov riktigt skönt idag. Imorgon kör jag 7-16. Nästa vecka blir lugnare med jobb. Hela familjen förutom jag och hundarna drar till Turkiet på lördag. Och då är jag alltså ensam med dom, så då sa jag till att jag bara kan jobba korta turer. Lite skönt det också. Ska gå långpromenader med dom och bara mysa. Skönt att vara för mig själv en hel vecka..

 

Frukost! Ebba håller mig alltid sällskap haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0