Happy anniversary!

Hej. Idag tog jag en riktig sovmorgon och när jag vaknade kände jag mig så mycket bättre. Skönt! Jag och Noel såg på den första Harry Potter på förmiddagen, så mysigt haha. Jobbet ringde också så imorgon jobbar jag 16-21. Är ledig lördag för då ska jag vara barnvakt. Skönt!

Idag har mamma och pappa bröllopsdag! De har varit gifta i 15 år, aw! De är mina förebilder och jag hoppas att jag en dag får ett lika fint och bra förhållande som de har. Världens bästa föräldrar ❤ Nu är de iväg på restaurang och myser. Jag lagade mat till Liam och Noel och var iväg och köpte godis till oss. Vi funderar på om vi ska se andra Harry Potter haha. Sånt som märks!

 

Mina fina föräldar för 15 år sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0