Cozy by my self.

Har röjt undan det mesta nu. Skönt! Körde in min mozarella-pizza i ugnen för en stund sen och har nu avnjutit den. Mums! Kollar på Sommarkrysset som är sjukt tråkigt. Inte en enda rolig artist som är med ikväll. Typiskt! Bara skit på tv ikväll. Boring. Får se om jag hyr en film eller nåt. Ska ju sitta uppe ett tag ikväll, familjen kommer runt 2:30 inatt. Längtar! ❤

Hundarna fick ett varsitt ben nu och jag slappar i soffan. Ska snart ta ut dom på en kvällspromenad. Känner mig seg och kommer säkert somna i soffan. Men känner inte för att krypa ner i sängen. Vill vara beredd när de kommer hem och välkomna dom haha. Som sagt, bara skit på tv.... Hoppas det finns någon bra film o hyra!

 

Mat & mitt finfina sällskap! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0