And I'm done.

Vad man kan muntras upp av musik. Helt sjukt. Kände mig riktigt seg förut men tog tummen ur och drog på musik i köket och började plocka och dammsuga! Det gick riktigt fort och jag blev piggare. Fixade köket och dammsög hallen sen fick det vara nog. Tog en promenad med Molly och Ebba. Vi var ute närmare två timmar! De var lösa mesta delen av tiden och gud vad de älskar det. Jag satte på RunKeeper och på något jävla vänster satte jag på paus (?!!!) i mitten av promenaden. Så nu visar det ba att jag gått 7 km. Men det är mycket mer än så. Jag som ville gå en mil och se exakt hur länge jag var ute. Bajs!

När vi kom in så tog Molly några steg och sen la sig pladask ner på golvet haha! Min söta tjocka korv ❤ Nu ligger vi alla här i soffan och myser. Ska städa lite i vardagsrummet snart när jag laddat klart och sen ska jag gå till affären och köpa snacks till kvällen.

 

Skönt att ha tillgång till skog så de får springa lösa och bli av med energi. Mina älsklingar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0