Ai se te eu pego

När jag kom hem så åt jag av resterna och kollade lite på tv. Blev alldeles för trött så tog mig min efterlängtade powernap haha. När jag vaknade så spelade jag lite sims och pappa var och handlade och kom hem med lite godis och läsk. Har myst framför tvn med grabbarna här hemma. Mamma är på jobbet och ska sova över där.

Nu ligger jag nerbäddad med mitt fina sällskap, Molly och Ebba ❤ Radion är på och jag ska strax sova. Ska surfa runt lite på phonen först. Imorgon kör jag 7-16 och tisdag 12-21. Sen har jag inte mer tider men de sa att det behövdes i veckan så hoppas! Känns så konstigt nu när mina bröder och alla andra börjar SKOLAN igen. Och jag har ingen? Man har ju sett det som en självklarhet under alla år. Saknar redan min fina skola och att få träffa tjejerna varje dag...

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0