7/8-13

När jag vaknade och gick upp var klockan strax efter elva. Så jävla skönt och underbart att vakna själv och bestämma om man ska upp eller inte. När jag gick upp och öppnar dörren så ser jag mamma ligga i soffan helt utslagen hahah. Hon gick in och la sig en stund i sin säng och jag fick tvn för mig själv. So nice. Såg på några fruar från Orange Country på trean, draaama hahah. Vissa blir verkligen aldrig vuxna. Underhållning på hög nivå.

Min frukost var riktigt god. Nu är jag sååå mätt. Det är inget badväder. Men kanske ett kvällsdopp? Men det passar mig bättre. Vid 16 så har vi tvättstugan och jag har MASSOR med tvätt + att jag ska städa rummet. Fan vad skönt att få det gjort...

 

Kaffe, smörgås med äggröra, yoghurt med banan, nötter och crunch. Yummie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0