25/8

Igår så var jag och firade fina Jennie! Mig gosiga Tessa kom hit till mig innan, vi fixade oss tillsammans och sen mötte upp Emelie och åkte till Jennie. Vi blev bjudna på tacos. Jag hade inte ätit något på hela dagen så det satt fint haha! Det var riktigt roligt att träffa alla mina fina & underbara tjejer igen! ❤ Man har knappt setts under sommaren då alla jobbat. Så det var fint att ses. Det blev en lyckad förfest! Men det tråkiga var att mina grannar hörde av sig och klagade på hundarna. Dom skällde hela jävla tiden... Är ju ensam hemma nu så de fick vara i mamma & pappas rum. Trodde det skulle bli bra men nej... Så jag hade det i huvudet hela tiden och kände mig lite stressad. Strax innan två inatt så kom världens bästa farbror och skjutsade mig hem. Tog ut grisarna när jag kom hem och däckade ditekt sen.

Idag vaknade jag vid 11. Sköööönt! Tog ut tjejerna på en ordentlig morgonrunda. Var och köpte en kebabrulle och pepsimax förut. Yummie. Nu ligger jag i soffan och kollar på Idol. Har missat lite då jag jobbat. Det är igång hela eftermiddagen. Så här tänker jag ligga och bara jäsa hela dagen.

 

 

Lovelovelove. Inte en enda bild på Jennie dock haha. Fail..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0