Wish I was a superstar.

Skolan idag gick snabbt. Härligt att vara tillbaka, not. Det var roligt att träffa klassen och lärare. Alltid när man kommer tillbaka från de här kortare loven så känns det som om man bara varit borta som en vanlig helg? Det går så sjuuukt fort. Blöh.

Efter skolan så träffade jag kusinvitamin. Vi gled omkring en stund och sen skjutsade hon hem mig. Skönt! Haha. Det blev för kallt för att gå hemmed bara skinnjackaka på eftermiddagen, blåsigt och grått. När jag kom hem somnade jag. *Tummen upp*. Vaknade kvart i nio. Kollade på tv och så och nu ligger jag i min säng igen. Jätte trött med huvudvärk. Skolan tar all min energi. Det blir ju inte bättre med o ligga efter då heller. Måste ta tummen ur röven och ta tag i skiten. Varför är det så svårt?!

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0