Some catch up!

Hej!
Jag och mamma hade aldrig någon stan dag i torsdags. Vi gick istället på stan i fredags, då var även Noel med och skulle shoppa. Jag var lite stressad och nervös inför jobbet. Slutade skolan 13:25 och ville vara på jobbet vid 16. Kunde inte riktigt slappna av haha. Vi kollade och köpte kläder till nolleboll istället. Hittade ingen quiltad jacka då! Efter shoppingen käkade vi på donken (Noel som valde place lol) och sedan begav jag mig mot jobbet.

Jobbet i fredags (16:30 - 21:30) gick SÅ bra. Är så jävla stolt över mig själv. Var riktigt nervös innan med alla nycklar och att hitta rätt till brukarna och så. Men det gick så jävla bra. På måndag ska jag jobba samma tid och på samma rad igen. Personalen är så snälla som ser till att jag känner mig bekväm och blir varm i kläderna. Lycklig! 


Då jag inte hittade någon jacka på stan så kollade jag runt på internet. Kom över denna Barbour jacka som jag fick beställa,
jag har världens bästa föräldrar. Tusen tack! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0