Min första introduktion..

.. gick bra!
Väldigt mycket att ta in. Allt är så nytt och annorlunda jämfört med boende. Är ju inom hemtjänst nu. Men det ska väl gå bra. Ska på intro idag också, 16:30-21:30. Skönt med kort tid! Och imorgon ska jag ta deligering, 13-14:30. Fan vad det rullar på! Hoppas på att kunna få jobba mycket nu så jag får en fet budget till Turkiet! ;-)

Igår när jag slutat vid 16 så var jag helt död. Vet inte vad jag föreställt mig men trodde inte man skulle få gå så mycket haha. Så efter sommaren lär jag ju se ut som en planka, tummen upp! Gick iallafall upp till faster, farbror och kusin efter jobbet och hälsade på. Världens finaste. Blev bjuden på kaffe och mat. Stannade kvar en stund extra för att vara barnvakt. Både jag och Julian var så trötta så vi somnade i soffan, superdupermysigt.


bjuder på fyra godingar från igår. blev ombyte då det kom lite kräks.
min finaste lilla kille. älskar dig något oerhört! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0