I torsdags..

.. så slutade jag tidigt som vanligt. Gick ner på stan och mötte upp bästa amanda, my soulsis ♥
Vi kollade runt och så. Köpte sen med mig en sallad och åkte ner till faster och farbror. Jag var barnvakt medans diana tränade och alex var på jobbet. Det var underbart att ha julian för sig själv. Han är världens snällaste och finaste bebis. Min älskade kusin! 

När de kom hem från sitt så gick vi alla ner på stan. Träffade stina som var hos frissan och blev blond. Skit snyggt! Hon var hos mig tills hon skulle börja jobba vid 23. Det var mysigt!

jag och julian. matade honom och sen la honom på mitt bröst.
då somnade han och så låg vi. världens bästa.

Kommentarer
Postat av: Stina

Love you!! :) <3

2013-04-01 @ 13:03:26
URL: http://stinaaman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0