Hello lovely sunday!

Godmorgon.
Fick mig en liten sovmorgon, vaknade vid 10. Hade gärna sovit en stund till men kunde inte somna om, aja. Har tagit hundarna på morgonrundan. Herregud vilket väder!!!! Heeelt underbart. Man får så mycket energi när vädret är fint. Det gör mig glad! Mamma är nere i tvättstugan. Nästa omgång ska jag köra. Och medan mamma är där nere ska jag städa mitt rum. Göra det vårfräscht. Det ska bli KLINISKT. Och sen med nytvättade sängkläder. Kommer sova som en prinsessa inatt.

Becca har inte bilen förrän på kvällen. Så senare hoppas jag på en promenad runt Ågelsjön med hundarna. Det skulle vara så skönt. Ta en riktig långpromenad. Och så lite plugg efter det. Låter ju faktiskt som en helt OK söndag..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0