Första april..

.. det är sjukt vad tiden går fort!!! Snuskigt fort. Läskigt..

Trots att jag har lov nu så kommer den här veckan rulla på ordentligt. Imorgon är jag ledig. WIHO. Ska bli skönt att sova ut i sin egna säng. Har blivit så bortskämd hos mormor med frukost som serverades runt nio. Då var det bara att gå upp haha. Så imorgon blir det att ta det lugnt. Kanske gå ner på stan ett tag? Städa rummet och sådär. Ta tag i lite plugg? Jaja, listan är lång.

Tisdag och onsdag ska jag gå intro på mitt sommarjobb. Ska jobba inom hemtjänsten. Det känns pirrigt och nervöst. Men jag vet att när jag väl kommer in i rutinerna så kommer det gå kanon. Kan ändå inte låta bli att vara lite nervös hiho.

Ligger i min underbara säng nu. Ebba är med och ligger som vanligt under täcket. Allt är i sin ordning. ♥
G'NIGHT MATES!

Ebba och jag från en mysig sovmorgon. Imorgon blir det lika mycket gos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0