En apa som liknar dig.

Efter jag badat så var maten klar. Helt perfekto. När jag ätit så lägger jag mig i soffan för o slappa, men då ringer becca upp mig och säger att hon och tjejerna är utanför och ska hämta mig haha! Så jag följde med dom för en mysig tjejkväll där borta. ♥

Nu ligger jag iallafall i sängen. Så skönt. Underbart att det är helg nu. Becca och jag pratade om att dra ut till Ågelsjön imorgon, mys! Vi får se om det blir bra, beroende på vädret. Men det skulle vara skönt både för mig och hundarna. Älskar att gå riktigt långt i skogen och sen ha med sig lite kaffe. That's life! 

Ska kolla runt på lite bloggar och så nu, sen ska jag sova. Är jätte trött!
G'NIGHT! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0