At school right now.

Hej!
Befinner mig just nu i cafeterian med sabira. Vi ba slappar. Jobbet igår gick riktigt bra. Känner mig mer och mer bekväm och det känns så skönt! Riktigt roligt. Men igår när jag kom hem var jag sååå trött. Tog mig en varm dusch och sen gick o la mig. Somnade direkt!

Idag är det tisdag, som innebär två lektioner. Hade historiaprov nu på morgonen. Det gick inte särskilt bra, det handlade om indianer o så. Hoppas man får göra om haha! Så nu slappar vi här i skolan tills nästa lektion börjar, personlig försäljning 13:25. KUL! Det är äcklig mat i skolan också. Jaja, life goes on...

Kommentarer
Postat av: Stina

wanna know more about your life!!!

2013-04-24 @ 11:29:43
URL: http://stinaaman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0