Ågelsjön, Rebecca och hundarna.

Becca kom förbi på en cigg. När hon kom hit så pratade vi till slut om att åka ut till ågelsjön. Och det gjorde vi! Molly och Ebba följde självklart med. Vilken sväng vi tog! Holymoly. Vi följde markerade träd och kom sen som till en backe. Den var sjukt brant och hade ett rep brevid sig. Jag klättrar upp och det blir mer o mer isigt. Till slut satt jag fast. Vågade inte röra på mig. Herregud. Och nedanför står Rebecca och garvar. Om några skulle se oss.... Vi skulle bli klassade som två megaidioter! HAHA. Sen hittade vi ingen stig efter det, fick gå i värsta terrängen. Och jag ramlar. Slår i röven och sidan av ryggen, känner på mig att jag kommer vakna upp med ett fint blåmärke! Vi var ute i säkert två timmar. Trotts detta så var det en skön promenad!

När jag kom hem så fanns det pizza, inte pannbiff som jag trodde. Det satt jävligt fint hoho. Efter det tog jag ett långt bad. Var väldigt frusen och blöt o kall om rumpan. Stackars mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0