20130420

Idag hade jag tänkt att sova ut, sova hela dagen om jag så kände för det. Var så sjukt trött efter jobbet och att få lägg sig var helt underbart. Aldrig har min säng varit så skön. Fick jag någon sovmorgon? Nopp. Mamma ringde mig vid åtta imorse. Det var tydligen något konstigt nummer som ringt henne som hon trodde var mitt jobb (haha wtf?). Och efter det kunde jag inte somna om. Så nu hoppas jag på att morgondagen kommer bli bättre. Vill ha en låååång sovmorgon. 

Vi åt en stor och mysig frukost hela familjen. Helgmys. Sen gjorde jag mig iordning och åkte iväg till my soulsister amanda ♥. Länge sen jag träffade henne. Det var härligt att få pussa o krama på henne! Var där ett tag och sen när hon skulle träffa sin pojkvän drog jag ner till stan och mötte upp tjejerna. Vi kollade runt på stan och käkade sedan på Subway. Har varit hos becca sen hela kvällen och bara haft tjejmys. Mysig lördag!

Molly och jag, amandas supersöta hund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0