20130416

Godmorgon!
Idag stannade jag hemma och tog sovmorgon. På tisdagar har jag bara två lektioner, Historia och Personlig Försäljning. Och nu har mina mentorer dragit igång med utvecklingssamtal, så då är läraren inte ens på lektionen och vi brukar få jobba med rester. Det kan jag lika gärna göra hemma så tog sovmorgon! Börjar min andra lektion 13:20.

Nu är det grått och tråkigt. Fy fan. Vill ha sooool. Men det har inte varit lika kallt nu, det går åt rätt håll iallafall! Imorgon så ska jag gå min sista introdag, 16-21. Sen ska jag säga det att dom kan ringa in mig när det behövs. Pirrigt värre! Men det är det enda sättet att lära sig for sure, bara slänga sig in i det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0