tjugoandra november.

Hej!
Väldigt kort dag i skolan idag, endast en lektion. Supderduperskönt! Efter skolan så drog jag, sabira och tessa ner till stan för att fixa lite. Vi gick in i en affär och kollade på balklänningar, jag och tessa provade också! Ih, pirrar lite i kroppen haha. Vill verkligen gå på balen men frågan är vem man ska gå med! Vill inte gå med nån tjejkompis, utan vill ha en riktig dejt, aja. Inte dags än så sånt som märks!

När jag kom hem så somnade jag i soffan. Sen tog jag ut hundarna och hjälpte mamma med maten, vi gjorde tacos. Mumma! Har inte gjort mycket sen dess, blev inte o städa rummet. Orka inte haha. Får göra det i helgen istället! Nu sitter jag i soffan o tittar på tv, ska snart bada och fixa lite. Imorgon har vi svenska nationella 8-13. Kill me, måste vara pigg och positiv då.
Wish me luck!

XX ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0