lazy sunday!



Hejhej! ♥
Idag så vaknade jag och fixade mig snabbt för att sedan ta hundarna och möta upp beccis. Vi gick runt strömmen och stannade i folkparken och tog oss en glass! Var ute över två timmar! En riktig långpromenad blev det! Jätte skönt.

Nu är jag hemma o har ätit. Ska snart göra hundarna sällskap i min säng och vila lite. Skola imorgon, ser jag inte fram emot. Sjukt segt. Men går bara tre dagar, vi är lediga torsdag och fredag! WIHO. Och på onsdag så tar jag mitt och flyttar in hos mormor. Lilla julia kommer få valpar i veckan så ska hjälpa till och sådär. Kommer bli så underbart!!!



min älskling!

Kommentarer
Postat av: SOFIA

Gokväll fina du! Hoppas du haft en fin dag!

Glöm inte att kika in tävlingen ifall det instresserar. Kanske något du vill ha.

KRAM



http://bysofia.se/2012/may/tavling-1.html#comment

2012-05-15 @ 20:36:03
URL: http://bysofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0