120617


HEJ!
Idag har det varit en lugn dag. Stannade hemma igår och såg på film och bara var. 
Har städat mitt rum och hjälpt mamma med tvätten. Tvättade mina sängkläder, så nu är det nybäddat i min säng. Love it! Har även dammsugit och torkat golvet. Nöjd chey!

Imorgon är det jobb som gäller, 14-21:15. Och då är det min första ''riktiga'' arbetsdag! Nu är mina introdagar slut och jag kommer köra på som en vikare. Lite nervöst då jag kommer få ha larm och sådär för första gången. Men det kommer sägert gå bra (fingers crossed!).

Ligger i soffan nu o bara tar det lugnt. Ska ut med hundarna sen så de får busa av sig lite.
Skön dag helt enkelt.
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0