i wish nothing but the best.



Skolan idag gick snabbt, skönt det!
Men idag, den mest efterlängtade dagen på hela månaden. Den 25e. Lönedagen!
Så får inte jag min lön. Självklart.. Kommer få den inom de närmsta dagarna. Men ändå, vill ju ha den idag!
Det hade uppstått något problem men som är löst nu. Bara den kommer till fredag så är jag nöjd.
Ska då ut på äventyr! - Det ser jag verkligen fram emot. ALL IN!

Just nu ligger jag i soffan helt död med molly brevid mig. Jag somnade förut och vaknade för ett tag sen hah. Pappa är och handlar. Han köper med sig mat hem. Pizza för han o grabbarna och kebabsallad till mig. Åh så gott. Har inte ätit något sen lunch. Så är vrålhungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0