cus baby I tell ya,



Direkt efter jag skrev förra inlägget så somnade jag, haha! Det va jätte skönt. 
Har inte gjort så mycket sen dess. Ätit typ? haha. Kollar på tv nu. Känner mig så trött och seg. Men har ändå tänkt och köra på våran crosstrainern typ 20-25 min. Då skulle jag känna mig så duktig efteråt! Ae, blir o ladda upp inför det. Woop. hah..

Efter det blir det väl o ta en dusch, sen lägga sig! Upp tidigt imorgon. Brukar annars ha sovmorgon. Men vi ska ha dans nu. Borde haft det för länge sen men det har strulat som fan. Så det ska bli kul!

Kommentarer
Postat av: louise

Vilken fin blogg du har med alla dessa vackra bilder. Hoppas du kommer fortsätta med samma anda framöver också.

Tycker fler borde ge lite mer komplimanger, jag vet ju hur glad jag själv blir av att få bra respons så här får du en :)



Var gärna med på min veckans blogg tävling :)

http://laakinoiise.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-spamma-hur-mycket-du-vill-fo.html#comment



Ha en trevlig fortsatt dag!

2012-02-09 @ 20:14:00
URL: http://laakinoiise.co.cc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0