seg uppdate...

.. i know!

Det ska bli bättring på det, tror jag. Haha. Julen har varit superduperbra! Vi var i Katrineholm hos min mormor med familjen. Är jätte nöjd! Den 25e så blev det utgång med bästa tjejerna. En riktigt lyckad kväll. Mycket folk och jag hade så sjukt kul!

Veckan har gått så sjukt fort, redan fredag imorgon?!?! Snart NYÅR! Det är sickt... Ska se till att det också ska bli perfekt. Jag och tjejerna ska vara hemma hos mig innan och laga trerätters och förfesta. Sen drar vi vidare på någon fet hemmafest. I can't wait!



Bjuder på en bild från julafton!

Kommentarer
Postat av: Stina

Snyggis! :)

2012-12-27 @ 18:19:05
URL: http://stinaaman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0