tisdag 1 november.

Nu är vi inne i November! Herregud vad fort det går. Snart är det ju försjutton jul!!! Längtar..
Ligger nu nerbäddad i min älskade säng haha. Kollade just på senaste avsnittet av Modelljakten. Ska bli kul och följa nu när dom ska ta ut den tjej som ska tävla för Sverige, spännande!

Molly och ebba ligger som två heffaklumpar här i min säng. Men det är bara mysigt! Eller? Haha. Mina små fisungar. Men ska ta och göra likadant som dom har jag tänkt. Är riktigt trött..

Det är ganska många som kikat in på bloggen idag, jätte roligt!
Hoppas ni gillar min blogg och stannar hih : )

XOXO! ♥

Kommentarer
Postat av: maja

Tjo kusin!

Tröjan är hemma gjord av mammsi! ;)

2011-11-01 @ 13:09:39
URL: http://majjaalshorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0