på G!

Fan vad jag är duktig!!!
JAG VAR UTE OCH SPRANG IDAG!
Åh är så stolt över mig själv. Gud vad skönt det var. Hade spotify på högsta volym i lurarna och kuta på, fan vad duktig! Sprang riktigt mycket också för att vara första gången på hundra år, ha ha..

Men innan dess så var jag på stan med fina kusinen min. Vi lunchade på PAUS och strosa runt, MYS! Köpte ingen speciellt. Bara titta runt på allting fint. Gud vad fina saker det finns! Självklart när man inte har något, surt... Fråga mig inte vart min lön tagit vägen! För det vet jag inte ens själv haha. Så jävla illa.
Men hoppas på att få ta hand lite om J på höstlovet så jag kan tjäna mig en slant!

Nu sitter jag och har lördagsmys med familjen. Vi ser på ''Fångarna på Fortet''. Härligt värre!

XOXO! ♥

Kommentarer
Postat av: Josefine

BRA JOSI! ... och vad var det jag sa om lönen :/ PUSS

2011-10-16 @ 10:30:27
URL: http://ottolias.blogg.se/
Postat av: maja

Myyyys! :D hahahha asså alla tre skolfotona blev jag nöjd med på olika sett men aja vi får väll se :P



och snacka om att jag ska hjälpa dig med designen!? OMG josefin..... ;) <3

2011-10-16 @ 21:18:32
URL: http://majjaalshorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0