höstdepp...

Känner mig lite deppig just nu. Har gjort det ett tag känner jag, hm..
Är trött på skolan, känner mig fet och ful, känns som om jag inte har några kläder.. Mitt rum känns jätte tråkigt och fult. Åh. Inget känns liksom bra. Vill komma igång med o träna. Ut och springa! Vi har ett jätte fint spår precis runt hörnet. Förra året och året innan det var jag hur duktig som helst, va ute och sprang MINST en gång i veckan! Shit... Men har ingen som helst motivation nu... Men känner att den kommer när jag börja skriva här! Måste fan ta tag i det nu..

Imorgon har jag studiedag! Underbart. Har inte varit i skolan på hela veckan men ändå skönt med en studiedag då jag vet att jag inte halkar efter med något. Imorgon ska jag sova ut och sen städa rummet och plugga. Sen på eftermiddagen runt fyra kommer bästa jåsiegull hit och hämtar mig! Vi ska ut och ta en riktig långis med våra små tjejor! MYS. Kommer ta med mig kameran så lägger jag upp bilder här imorgon : )

Ska försöka sova nu.. Känner mig verkligen skit depp. Gör ni också det? Och det kommer alltid till hösten också, perfekt.... Har ni några bra pepptipps? Behöver det, skulle vara gulligt om ni vill dela med er! ♥

XOXO!

Kommentarer
Postat av: Josefine

josi! du har ju massor av kläder, allt du handlade för

din lön! och hey, du är skitsnygg! det har du väl

märkt när vi är ute? kom igen! bara ge sig fan på

att man måste ut och gå/springa, inga undantag, då gör

man det, och när man väl gjort det så är det såååååå skönt! och värt det! och man blir mycket piggare och mår

bättre! KÖR HÅRT! vi fixar det, ;)

2011-10-13 @ 09:24:38
URL: http://ottolias.blogg.se/
Postat av: A N G E L I J N A

allt bra ?:)

2011-10-13 @ 15:52:45
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0