elsa, ebba och molly. ♥



Har varit ute på långpromenader med josefine, elsa och mina tjejer båda idag och igår. MYS!
Idag när jag kom in från långisen så tog jag mig ett varmt bad. Sen tog jag på mig min onepiece och satt med datorn o ba chilla. Pappa stod för maten ikväll, plankstek. Riktigt jävla gott! Vi kollade på film och bara gosa uppe i soffan.
En riktigt mys lördag med andra ord! ♥

Imorgon åker jag och mamma till linköping för o handla min mobil. Sen ska vi nog kolla runt här i stan och göra en sak som vi båda kom överens om. Får se om det blir av, spännande!

XOXO!

Kommentarer
Postat av: Josi

MYS! våra <3 ... spännande!

2011-10-02 @ 08:12:53
URL: http://ottolias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0