börja aldrig om igen.

Jag hade tänkt att jag skulle hinna skriva hejdå, men självklart inte! Haha. Jag är så seg? Blir ALLTID att jag stressar minuterna innan vi ska dra. Hm, alltid är det så? Aja. Det var väldigt trevligt hos lilla mommis. Vi åt tårta och satt och snacka. Nu är vi hemma och mamma gör lövbiffsgryta. AH, min nya favorit. Vi åt som någon wook för ett tag sen, tror jag skrev om den? HAHA. Så himla gottis.

Sen ska jag mysa ner mig i soffan med mamsen och se Det okända, spännande! Blir lika rädd varje gång haha. Så himla skönt med lov. Slipper tänka på att man ska o lägga sig tidigt och inte heller så jävla mycket plugg. Men ska ändå plugga lite imorgon har jag tänkt. Annars bara chilla.

Har inga pengar. De försvann lika fort som de kom in. Usch. Har köpt lite kläder och smink. För mitt va slut. Och det blir ju extra dyrt, man köper ju inte smink varje månad så den här månaden kommer bli sjukt fattig för min del. Buhu. Och så fick jag inte jobba något heller. Och kommer inte göra det på några månader. KUL! Dom har skaffat en Aupair. Det känns så jävla surt och ledsamt : ( Kommer sakna lilla J som tusan! ♥

Nu kallar maaaaten på mig. Så himla skönt att bara kunna vara. Helt underbart med lov. Det kom verkligen helt lägligt! Skriver några rader senare. Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0