a different city every night.

Ligger nu nerbäddad i min säng med mina två tjejor! MYS ♥. Lite trångt dock haha. Men det går så bra ändå. Imorgon blir det att gå upp tidigt. Usch. Är sååå himla trött på morgonen. Och vi börjar med självförsvar! Kan det bli bättre?!?! Kill me..
Men slutar vid 13:50 imorgon så det är väldans skönt. Då ska jag se till att få lite gjort. Städa mitt rum kliniskt (städar alltid mitt rum? HAHA), ut och springa, plugga lite kanske? Ut med hundarna and so on..

Ser fram emot helgen! Förutom o bara slappa och sova ut så ska jag och min familj på 50årsfest på lördag! SKOJ. Det är min farbrors sambo som fyller. Men de verkar lite konstiga. Så vi misstänker faktiskt att de ska gifta sig! hihi. Så det ska bli spännande. Men vet inte vad jag ska ha på mig! Alltid detta bekymmer. Åh. Hatar't....


jag och super snygga lina en sommarkväll hos jåsie innan utgång.
vi skippar vintern och kör direkt på sommaren tack!
P.S är jag dum i huvudet om jag säger att jag saknar det där håret??

GODNATT MINA FINA LÄSARE!

Kommentarer
Postat av: Josefine

snygga brudar!

2011-10-20 @ 08:52:26
URL: http://ottolias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0